تاریخ: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
1

افزایش ۹۷ درصدی خدمات تلفنی مرکز امور مشتریان سایپا

مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است.



به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حمیدرضا خاکی رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا با بیان اینکه مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا در پیگیری رفع مشکلات مشتریان و انجام هماهنگی حوزه‌های مختلف در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ حضور فعال داشته است، اظهار داشت: این مرکز با هدف کاهش ترددهای غیرضروری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی، در روزهای اجرای طرح استقبال از بهار که از ۲۷ اسفند ۹۹ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت، به بیش از ۶۴ هزار تماس مشتریان پاسخ داده است که این عدد نسبت به روزهای قبل از اجرای طرح، بیش از ۹۷ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این رشد بیانگر اعتماد مشتریان به پاسخگویی گروه خودروسازی سایپا است، افزود: در این طرح که نتیجه یک همکاری خوب بین مرکز امور مشتریان گروه سایپا و شرکت‌های سایپایدک و امدادخودروسایپا بود، میزان پذیرش در سطح شبکه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰۰ درصدی پیدا کرد.

وی افزود: در این میان میزان مشارکت نمایندگی‌ها در طرح امداد نوروزی نسبت به سال قبل بیش از ۴۴ درصد افزایش پیدا کرده است. از سوی دیگر شاخص نسبتِ خودرو متوقف به پذیرش و زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۰ بهبود پیدا کرده است.

منبع خبر «» است و خبرخوان عصر تو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3424 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09194448235  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرخوان عصر تو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید