تاریخ: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

استخدام ۱۰ عنوان شغلی در یک شرکت معتبر در حوزه نفت ،گاز و پتروشیمی در تهران

یک شرکت معتبر در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی جهت تکمیل کادر پرسنل دفتر مرکزی خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

یک شرکت معتبر در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی جهت تکمیل کادر پرسنل دفتر مرکزی خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس طراحی ابزاردقیق
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵ سال سابقه کار ( سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی ابزار دقیق ، مسلط به سیستمهای کنترل و Field Instrument در صنایع نفت و گاز)
کارشناس طراحی مکانیک
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار ( تجهیزات دوار)
کارشناس طراحی برق قدرت
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار (سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی، سایزینگ کابل، مطالعات شبکه با نرم افزار ETAP، طراحی سیستم های روشنایی، محاسبات ارتینگ، تهیه نقشه های تک خطی )
کارشناس طراحی پایپینگ
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار ( مسلط به PDMS، و طراحی پروژه های نفتی)
کارشناس طراحی سیویل-محوطه
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار ( سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی ، مسلط به نرم افزارهای طراحی و نقشه کشی، Civil 3D و طراحی آبهای سطحی و سیستم فاضلاب)
کارشناس طراحی سازه
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار (سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی ، مسلط به نرم افزارهای طراحی و نقشه کشی، آشنا با آیین نامه های روز،SAP,SAFE،ETABS)
کارشناس طراحی معماری
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار (سابقه کار در مهندسی مشاور و طراحی، آشنا با ضوابط طراحی پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی)
نقشه کش (سیویل، معماری، سازه)
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار ( مسلط به نرم افزار AutoCAD)
کارشناس DCC (کنترل مدارک)
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۳سال سابقه کار ( مسلط به نرم افزار Excel , Access)
  • آشنا به امور بایگانی و ثبت و کنترل اسناد
کارشناس اموراداری و منابع انسانی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • لیسانس و بالاتر
  • حداقل ۵سال سابقه کار مفید
  • تسلط کامل به قوانین کار و طرح طبقه بندی مشاغل ، جبران خدمت ،حقوق و دستمزد، دعاوی اداره کار
  • تسلط کامل به کار با کامپیوتر و نرم افزارهای اکسل و WORD , EXCEL و اتوماسیون

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند.

منبع خبر «» است و خبرخوان عصر تو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35993 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09194448235  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرخوان عصر تو مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید